Tietoa meistä

Vain yrittäjänainen ajaa parhaiten yrittäjänaisen etuja

Kymenlaakson Yrittäjänaisten tärkein tehtävä on toimia edunvalvontajärjestönä sekä auttaa naisyrittäjiä verkostoitumaan ja luomaan uusia suhteita kehittääkseen yritystoimintaansa. Järjestämme paikallisia tapahtumia lähes joka kuukausi (mm. yritysvierailuja, jäseniltoja, koulutusta). Osallistuminen on vapaaehtoista ja omasta tahdosta kiinni. ”Hiljainenkin” jäsenyys on kannanotto ja tuki niille, jotka aktiivisemmin ajavat yhteistä asiaamme.

Kymenlaakson Yrittäjänaiset ry on valtakunnallisen Suomen Yrittäjänaiset ry:n jäsen. Vuosittain osallistumme myös valtakunnalliseen päätapahtumaan – Yrittäjänaispäiville ja liittokokoukseen. Edunvalvontamme tärkeimpänä asiana pidämme perhevapaakustannusten jakamista yhteiskunnan varoista ja tasa-arvoa. Tasa-arvokehitys on ollut pitkään suotuisaa, mutta myönteinen kehitys on pysähtynyt. Tasa-arvoa yrittäjyydessä ja työelämässä tulee kaikin tavoin edistää sekä varmistaa, että lainsäädännössä huomioidaan sukupuolten eri tarpeet.

Yhdistyksemme on poliittisesti sitoutumaton.

Ota hyöty irti paikallisyhdistyksestä ja liity mukaan!

Yrittäjänaisiin kuuluminen on kannanotto yrittäjänaisten eduksi

Nähdään jäsentapaamisissa!

Liisa Gartz
Kymenlaakson Yrittäjänaiset ry,  puheenjohtaja
sähköposti: kymenlaakson(at)yrittajanaiset.fi
puhelin: 040 754 4404

Lisätietoja edunvalvonnasta ym. yrittajanaiset.fi
Voit täyttää sähköisesti jäsenhakemuksen yrittajanaiset.fi -sivulla.

Tietoturvaseloste